Gud känner dig bättre än vad du tror.

Gud Älskar ALLA Människor !

"Jag är med er i alla dagar, intill tidens slut. Matt 28:20

Det finns inte en människa på den här Jorden som inte Gud har kär, han älskar ALLA lika mycket, hos honom finns ingen favorit. Han känner dig bättre än någon annan gör till och med bättre än dig själv, och han vill ha en levande gemenskap med dig, inte bara med vissa.

Säljs inte två sparvar för ett kopparmynt? Och inte en enda faller till marken utan er Faders vilja. På er är till och med alla hårstrån räknade. 
Var alltså inte rädda. Ni är mer värda än många sparvar. Matteus 10:29-31

Inte en enda sparv är bortglömd hos Gud, hur mycket mer ser han då inte till varje människa! Vi får lägga alla våra dagar i Guds händer:

Dina ögon såg mig när jag ännu var ett outvecklat foster. Alla mina dagar blev skrivna i din bok, de var bestämda innan någon av dem hade kommit. Psaltaren 139:16

Ända till er ålderdom är jag densamme, och ända tills ni blir grå, skall jag bära er. Så har jag hittills gjort, och jag skall också hädanefter hålla er uppe, jag skall bära och rädda er. Jes. 46:4


Om någon av er har hundra får och förlorar ett, lämnar han då inte de 99 i öknen och går och söker efter det förlorade tills han hittar det? Och när han har funnit det, blir han glad och lägger det på sina axlar. När han sedan kommer hem, samlar han sina vänner och grannar och säger till dem: Gläd er med mig ! Jag har funnit mitt får som jag hade förlorat. Jag säger er: På samma sätt blir det glädje i himlen över en enda syndare sin omvänder sig  - inte över 99 rättfärdiga som ingen omvändelse behöver.


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

oki allt bra?

2010-01-15 @ 21:26:11
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

bara bra. TAck =)

2010-01-15 @ 21:33:01
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Sara

Fan vad snygg du är!

2010-01-15 @ 23:05:39
Postat av: Anonym

God bless you!

2010-01-16 @ 12:39:16
Postat av: Jad

god bless, and keep de good work up.

jag blir glad när jag ser folk försöker :)

bästa blogg på nätet :)

2010-01-16 @ 19:16:53
Postat av: lettertogod

Tack men din broder är en syster i Kristus :)

Må Herren välsigna ditt vackra arbete och även ge dig all styrka du behöver!

2010-01-17 @ 00:33:48
URL: http://lettertogod.blogg.se/
Postat av: Anonym

time to find some sheeps

2010-01-21 @ 15:29:30
Postat av: Anonym

däär

2010-01-21 @ 15:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0