Bibelskolan

Yes nu har jag gått 1 år på Ibios Bibelskola i Citykyrkan sthlm !

Det var ett väldigt lärorikt år och man har både vuxit i kunskap och relation med den levande Guden, jag har lärt mig att se Guds ord på ett annat sett, har även studerat Teologi och Kyrkohistoria. Det finns massor att berätta både om gemenskap och betjänande och upplevelser o.s.v men det blir en lång lista :D. Jag har fått ut väldigt mycket av det här året och är väldigt nöjd. Så nu blir det jobb under sommaren och får sen se Vad Herren har för mig kanske blir det ett 2:a år i Bibelskolan eller kanske UMU eller OM resor vem vet ....

Här är en reklamvideo för IBIOS:

Se också www.ibios.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0