Lite om mig Själv

Brukar inte skriva direkt så mycket om mig själv som ni kanske har märkt, men om det är nåt ni undrar över får ni gärna ställa frågor. :)

Jag är 19 år fyller 20 i år, är född och uppväxt i Sverige. är 50% Svensk och 50 % Libanes, men kan ingen Arabiska alls och har bara varit i Libanon 2 gånger. Senast var när jag var 12, ser mig därför själv som svensk eftersom det är mitt modersmål och jag är född och uppväxt här.

Min mamma är från Vindeln nära Umeå i Västerbotten och min pappa är från Norra Libanon i en stad som heter Tripoli.

Jag har 4 bröder och en syster.

Min syster och min äldre bror är muslimer resterande är sekulära och bryr sig inte så mycket om religion.

Min mamma är Troende Kristen (Frikyrklig), precis som jag. Men det var inte hon som påverkade min frälsning.

Min Pappa är Troende Muslim (Sunni) men icke praktiserande.

Och om ni undrar så är det inte så lätt att vara det enda barnet som är Kristen i familjen, det är inte heller enkelt med tanke på mitt umgänge utanför kyrkan.

Kommentarer
Postat av: Gabriela

MÅ GUD STÄRKA DIG! Han ska ge dig allt du behöver :)

2010-01-26 @ 22:09:21
URL: http://lettertogod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0