Om du stod vid porten

Kommentera gärna, hur du skulle ha svarat ?

Kommentarer
Postat av: Gabriela

det är en läskig fråga!

Jag skulle kanske svara: Jag är långt ifrån perfekt, det vet både du och jag. Men jag vet också att du är min Herre, SKAPAREN över allt! Jag kommer aldrig blir jag värdig att du ens ska tala till mig. Ja, knappt marken jag går på är jag värd.

Men eftesom att du har skapat mig till din avbild och du är kärleken själv och låtit din enfödde son spilla sitt blod på oss ska du regna din nåd över oss. Bara du kan göra mig värdig och du kan rena mitt svarta hjärta, därför lägger jag mig själv i dina händer.



Jag brukar alltid bli orolig över domedagen, men som en av våra föreläsare sa i kyrkan: Gabriela, när domeagen kommer så kommer du, eftersom att du har Jesus i ditt hjärta så ska Gud säga när det blir din tur att dömmas 'Jesus, varsågod, stig in'. Han kommer inte dig Amir, utan han kommer se Jesus, sin son eftersom hjärtat speglar det som finns där.



Jag bor i närheten, vår kyrka ligger i Hallonbergen. Här är vår hemsida www.uispu.se

Ja, du får faktiskt komma till våra torsdagsträffar någon gång och gärna ta med dig systern!



Arabiska går alltid att lära sig, lyssna på våra hymner som jag gjort!

2010-01-21 @ 12:15:13
URL: http://lettertogod.blogg.se/
Postat av: Gabriela

http://lettertogod.blogg.se/2009/november/en-natt-jag-dromde-nagot-som-jag-aldrig-dromt.html#comment



läs!

2010-01-21 @ 12:44:22
URL: http://lettertogod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0