Europakonferensen

Jag var nu i helgen pa Europakonferensen, det var faktiskt min forsta gang jag akte till Uppsala och till Livets ord och for att se Benny hinn !

Jag spenderade 2 dagar dar med nagra vanner och vi gick pa 3 moten med Benny hinn. Jag tyckte inte riktigt att hans undervisning var biblisk mer gnostisk (finns att lasa om pa Dagen.se eller varldenidag.se, Livetsord.se)
utover predikan var det en harlig stamning med mycket folk och det var vacker lovsang. Jag tror att om jag skriver om vad jag tyckte om Bennys predikan sa skulle nog det har inlagget bli ganska langt sa ni far sjalv avgora genom att lasa ulfekmans blogg --> http://www.ulfekman.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0