Förslag

Om ni vill att jag videobloggar om något speciellt, lämna gärna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: sofie

jag älskar din blogg, jag hittade den genom din systers (som jag hittade genom anagina), jag är svensk och icketroende men din blogg är verkligen inspirerande och har öppnat mina ögon för kristendomen tack vare din blogg. jag skulle vilja att du videobloggar om kristendomens mest kända syfte- förlåtelse. hur det är att följa det, är det inte svårt att förlåta hela tiden i dagens samhälle? liksom, kristna förlåter allting, det verkar som om man behöver ett hjärta av guld för att göra det..

2010-11-05 @ 03:27:07
Postat av: maria

Hej :)

måste först säga att du talar om väldigt viktiga o intressanta saker, bra jobbat!

iomed att jag inte är kristen utan muslim, skulle jag vilja veta hur de kristna ser på förhållanden/äktenskap/ och därmed sex före äktenskap. hur skiljer det sig åt från muslimernas och koranens syn på det hela?

sedan tycker jag att det är otroligt såsom du beskrev i förra videoinlägget att du har blivit frälsad (visst var det så det hette?) och det är fantastiskt att du verkligen är troende o på allvar. det kanske är en liten fördom man har, men oftast föds många i sverige som krista då föräldrarna e kristna, vilket gör att man då kallar sig kristen men inte egentligen är troende osv. men det är ju strålande att du verkar vara seriös :)

good job ;)

2010-11-05 @ 10:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0