Från hjärtat,2 oktober - Tack för 20 år av mitt liv Gud

Jag älskar dig min Gud för det finns ingen som du, du är mitt allt mitt liv, vill inte leva utan dig, det är dig jag lever för du är meningen mitt liv, du är den som folk längtar efter och söker även om inte det alltid ser ut så bland alla dina barn i världen men ändå ser man tydligt en Tro och Hopp och Kärlek bland människor mitt i all ondska som finns. Herre jag vill inte vandra på denna jord med vetskapen att många inte hört om dig, Jag känner att du finns mig nära och att du älskar varenda människa obeskrivligt mycket, jag vet också att varje ord handling och tanke ser du eftersom du är allestädes närvarande och inget undgår dina ögon för dom överfar hela jorden du vakar avundsjukt över dina barn och skyddar oss genom dina änglar. Jag tackar och prisar dig för varje sekund jag andas och går och är frisk det är en nåd som man inte ens tänker på och tar för givet, varje dag man vaknar och öppnar ögonen är ett mirakel i sig och att kroppen som är byggd på ett fantastiskt sätt på insidan och utsidan och att hjärtat bankar och slår hela tiden och är igång är en nåd att man rör sig och lever och andas hela tiden utan att falla ihop är i sig ett mirakel. Tack för att du har en plan med allt och att man kan förtrösta på dig i allt.

Amen


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint! Grattis på födelsedan

2010-10-04 @ 00:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0