Videoblogg?

Hej alla som läser denna blogg !

Vill bara säga att denna blogg är inte menad att vara för min skull utan för eran skull, jag startade den här bloggen för att kunna dela med mig om Tron på Jesus, inte för att tala om vad jag har gjort eller köpt för kläder osv, för mig är inte sånt viktigt, jag vill hellre tala om Jesus och upphöja Herren. Jag vill tala till dig som kanske är förvirrad eller och söker Gud men inte riktigt har förstått eller upplevt vad allt handlar om precis som jag kände innan. Därför frågar jag nu om ni tycker att det är lättare om jag videbloggar än skriver för på senaste tiden har jag tröttnat på att skriva, Det är enklare ibland att bara tala direkt från hjärtat. Kommentera gärna om ni tycker jag ska fortsätta videblogga och isånafall om vad?

Må Gud välsigna er rikligt !



Kommentarer
Postat av: Live, Laugh & Love

Ja! Fortsätt med dina videobloggar, gör det som känns bäst för dig. Berätta hur ditt liv har förändrats sen du blev kristen? Gå in lite djupare om vad treenigheten är. Bless

2010-12-16 @ 00:36:34
URL: http://saraliicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja videoblogga!

2010-12-16 @ 22:51:18
Postat av: Anonym

jag tycker oxå att du ska videoblogga, de nice

2010-12-17 @ 03:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0