En dokumentär med Simon Ådahl

Rickard Karlsson är övertygad om att filmen kan bli till stor hjälp för människor.
- Personligen har jag upplevt en stark Gudsnärvaro under inspelningstiden och det har påverkat min egen relation till Gud väldigt positivt.
-Jag hoppas att filmen ska göra att man blir sugen på att gå och lyssna på Simon.
Själv är Simon Ådahl mycket glad för den 25 minuter långa filmen om hans musik och vittnesbörd.
-Rickard fångar på 25 minuter ganska väl vad jag är ute och pratar om i kyrkorna, säger han.
Han berättar hur han under 40 år i kyrkbänken aldrig  begrep att Herren inte vill ha hans prestation utan hans kärlek.
- När kärleken till Herren blev nummer 1 i mitt liv, då dog religionen och då kom jag in i en verklig relation med honom.

http://aboutrickard.com/larm.html

Kommentarer
Postat av: chamsine

Intressant :)

2010-06-19 @ 21:32:26
URL: http://chamsinenews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0