Min syn på Islam


Kommentarer
Postat av: Daniel

hej, jag hittade denna blogg av en slump. och visst finns det bra muslimer. men mitt problem är att när jag varit i kontakt med muslimer så har vissa (inte alla) anklagat kristna för att ljuga. och i anklagelsen så gör dom personangrepp eller nått annat slag under bältet. detta angreppe brukar vara ett förlöjligande av ens intelligens, sen förnekar dom vissa verser och säger att det inte står i bibeln utan att den har blivit konstruerad på senare år. jag vet inte om du känner igen det här men jag tycker det är jättejobbigt. jag ljuger aldrig och blir väldigt provocerad av detta beteendet. är det nått du varit med om och i så fall hur hanterar du det?

2010-11-08 @ 13:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0