Vad tycker ni?

Jag funderar på att starta en videblogg här på bloggen, även om jag har få läsare så vill jag försöka fortsätta hålla bloggen levande, meningen med att jag har denna blogg är ju främst för att nå ut till folk som är intresserade av Kristendomen och som är sökande och även tvivlande som vill titta in här. Jag delar också gärna med mig om mitt eget vittnesbörd och kristna liv.

Skulle vara kul att veta vad ni vill att jag ska tala om i videobloggen, eller någonting som ni söker svar på.
Jag tycker att jag är ganska dålig på att formulera mig i ord när jag skriver, så tänkte att det vore enklare att ha en videoblogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

video blogga!!

2010-11-02 @ 23:54:59
Postat av: A&J

Det låter som en jättefin idè :)

Tala om för oss varför du är just Kristen. Varför ska man välja den Kristna tron av alla religioner som finns? Vad finns det för skäl?



2010-11-03 @ 19:44:10
URL: http://kristendom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0