Från en låt men omgjord av mig :P

Tiden tick-tick-tickar på, tänk hur fort dagarna går
Sommar höst vinter och vår, shit där gick ju ett till år
Allting går så himla fort känns som om det var igår
Då jag spela mina kort, åh vad dumt man tänkte då
Jag är mitt eget resultat utav egna keffa val
Nu tackar jag för varje dag uppskattar allt det som man har kvar,

För Gud räknar mina andetag, De är bara han som vet hur mycket tid vi har, kvar
På denna plats plats, därför ja ax ax
Dags att ta sats mot målet jag satsar
Finns ingen rast på livets linje, därför folk bara stress stress hela tiden
Men i slutändan är det du som gör ditt eget liv till vad du vill bli för det är
ingen som kommer göra allting enkelt för dig det handlar om disciplin !


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice den va

2010-10-07 @ 00:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0