I will make my boast in you alone !


Kommentarer
Postat av: Gabriela S

Ja! Och det är ju så det också är! Jag vågar säga att ingen av oss som rikt förstår kristendomen kan säga att jag eller du eller han och hon i kyrkan är dem som räddar. Nej, nej, nej, så ska man inte säga och så hoppas jag att du inte har förstått det.



Jesus är han som räddar, vi menar och jag tror/hoppas att du håller med mig här att: Jesus utan kyrka håller inte ihop.

Det är som att säga: jag tror på Jesus men samtidigt gör jag ex skillnad på människor.



Dåligt exempel men förstår du vad jag menar? Om man är kär i Jesus då är man kär i allt som följer med och man försummar inte något! Varken bikt, dop, nattvard bön eller fasta osv.



Jajaj, behöver inte kämpa hahaha du går i kyrkan och du älskar Jesus - jag med :)



Guds kärlek!

2011-02-22 @ 10:02:43
URL: http://lettertogod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0